неделя, 1 септември 2013 г.

August Favourites / 2013

Здравейте!

Август определено е един много бавно минаващ месец. Все едно е 2-3 пъти по-дълъг от другите месеци, но пък за сметка на това Септември е най-бързо минаващия месец от целия календар. До преди 2 години щом станеше 1-ви, бързо идваше 6-ти (Рожденият ден на Мама!), а и границата за начало на училището.
Сега нещата са различни, нямам търпение да се върна в университетa и да почна на уча, а октомври е все още далече (Боже, от къде такова желание за знания у мен! :D ) Шегувам се естествено, предполагам, че се дължи като цяла на скучното лято. Този сезон определено не може да ме развълнува с нищо, а това, че лицето ми се разтича едва след 10 мин, навън не трупа точки в негова полза. Аз съм от "лудите", които свързват есента, зимата и пролетта с много по-хубави емоции от тези през лятото. Най-добре да спирам с навличането на негативи от Summer Lovers и да ви покажа за какво "аджеба" иде реч.


Няма да казвам голяма дума, но този месец се радвах на сравнително добра кожа. Не ползвах нито фон дьо тен, нито дори и BB cream. След като се върнах от море, в началото на месеца, не можех повече да използвам бронзиращата ми пудра на Maybelline, за това се ориентирах към  Mosaic Splendor Powder от Oriflame в цвят Natural Bronze, която мога да използвам, само когато имам тен. Много хубав продукт, силно пигментен с лек блясък, с червен подтон, който е перфектен за кожа със среден до тъмен загар.
Въпреки че не мислех, че комбинацията на тъмна кожа с розов руж ще е сполучлива, всъщност останах приятно изненадана, колко добре ружът на Catrice цвят- 060 strawberry frappucino (колко яко име само!) се слива с кожата. Замислям се дали да не си взема и останалите цветове.
Сдобих се и с още една четка на Impala и положителното ми мнение за тях определено се затвърди. Очаквайте публикация за тях, скоро!

Когато преди може би 4 месеца си взех балсама за устни на  I love... Cocinut & Cream,  го пазех само за специални случай, но след като осъзнах, че не мога да го пазя вечно, защото накрая ще трябва да изхвърля пълната опаковка, започнах да го ползвам непрекъснато. И сега това е любимият ми балсам. Мирише невероятно вкусно, сладък е и е с консистенцията на течен бял шоколад... Сигурно намазан на филийка няма да е лош!

Червилото ми от  Inglot цвят 20, което преди броени дни се сдоби с нова кутийка, е любимото ми през този горещ месец. Влюбена съм в цвета, как изглежда може да видите тук.
Много добро впечатление ми направи крема на Bioderma Photoderm Apres-soleil Refreshing after-sun milk.  Първо много приятен аромат на алое вера, второ изключително икономичен, не съм го пестила, а си седи опаковката. Трето може да се използва и върху лицето, което и направих и за мое щастие не ми излязоха пъпки (голямото ми опасение). Нямах нужда от крем за лице, защото той чудесно взима неговите функции.
Не знам има ли смисъл да споменавам гел-очната линия на Maybelline, тъй като това е нещо, което се определя само с LOVE Forever. Четката на Alverde за очна линия се оказа супер удобна.
Фиксиращият спрей на същата фирма, не радва с приятен аромат, но като че ли забелязвам да има ефект. Лицето ми не се омазнява толкова бързо, а няколкото минути, в които не можеш да дишаш определено си заслужават.

Коректорът на Oriflame Pure Natural Tea Tree & Rosemary е може би най-използвания продукт през изминалите 2 масеца. Вече е наполовина. Добро покритие и лесно сливане с цвета на кожата. Мисля, че това е описанието на добър коректор.

И накрая най-носената комбинация от лакове за август е от Flormar. Ментово зелено номер 424 на краката и прасковен шейк с номер LS08 на ръцете... so sweet!

Желая ви месец с много хубави емоции!

Love,
Snejana

5 коментара:

  1. Ружът на Catrice изглежда интересно!

    ОтговорИзтриване
  2. Този коментар бе премахнат от автора.

    ОтговорИзтриване
  3. Ооо, хубаво е да знаеш, че не само твоето лице тече през лятото! Обичам сезона единствено заради морето! Пролетта и есента са моите сезони, ако е мека, зимата също. Ружа е много интересен бих се зарадвала на ревю :)

    ОтговорИзтриване
  4. При първа възможнст ще покажа как изглежда на лицето! И напълно те подкрепям за пролетта и есента, толкова по-хубави са! :)

    ОтговорИзтриване

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...