Review: Impala- Favourite Brushes!


Здравейте!

 Имам тези четки от може би 4-5 години вече и все още ги ползвам и съм доволна от тях. Перат се лесно, многофункционални са и са на много достъпна цена.



№6 Highlightier Brush
- Четката е duo fibre, което означава, че има два различни типа косми и по този начин нанася малко количество продукт.  Заради формата и я намирам за многофункционална, подходяща е за нанасяне на руж, хайляйтър, пудра и бронзант, както за прахообразни, така и за кремообразни продукти. Също успешно се справя като четка за фон дьо тен или пък като финиш четка. Пере се лесно, съхне бързо и съм забелязала падане на косми само от черната част.

№7 Angle Blush Brush
- Използвам я само за нанасяне на бронзиращи продукти. След като се изпере става много пухкава и мека, но след по-продължителна употреба 1-2 седмици без пране, космите и стават по-твърди, за това аз предпочитам да пера всичките си четки по-често. При нея се случва да се накъсват космите по време на пране.

№2 Blending Brush
- Това е може би най-любимата ми четка в последно време, използвам я за разнасяне на коректор под очите или по лицето и върши повече от отлична работа, създава тъй наречения airbrush finish, също така е малка детайлна четка за лице, става за нанасяне на пудра само в определени зони на лицето или пък за нанасяне на хайляйтър. Също така е подходяща при контуриране на лицето или ако искате бързо да нанесете един цвят сенки на целия клепач.

№10 Smuge Brush
- Малката четка за размазване е една винаги необходима четка. Аз я използвам или за нанасяне на цвят под окото или за акцентиране във външния или във вътрешния ъгъл на окото с по-светли или по-тъмни сенки. Косъмчетата са меки и разнасят много добре сенките. Пере се лесно и не се е случвало за толкова години да падат косми от нея.


Като заключение ще кажа, че според мен това са едни много прилични четки за начинаещи в грима и ги препоръчвам!

Сайт, от който може да се поръча: www.scosmetics.net
Също така съм ги виждала по по-малките магазинчета за козметика.

Love, 
Snejana

You May Also Like

23 коментара

  1. Точно, ама точно си мислех да правя такава публикация и първото нещо, което виждам е твоя пост! Аз също съм мн доволна от техните четки - имам и за очна линия и една ъглова, която ползвам за вежди. Исках да си намеря още няколко и да направя пост, защото мн си ги харесвам.
    П.С имаш малка грешка в заглавието brush с "а".

    ОтговорИзтриване
  2. Анонимен3.09.2013 г., 9:45:00

    Благодаря за интересния пост! Виждала съм техни четки в Елитис, не толкова много колкото на сайта, вероятно ще взема и някоя за проба.

    ОтговорИзтриване
  3. Уау! Не знаех, че Impala имат и четки. Благодаря за ревюто! Ще се търсят и пробват :)

    ОтговорИзтриване
  4. Много се радвам, че ви харесва! Теди К. нямам търпение да прочета и твоето мнение! :) Благодаря ви!

    ОтговорИзтриване
  5. Не съм ги виждала и смятам да потърся да ги пробвам :)) Особено ми е необходима четка за руж :))

    ОтговорИзтриване
  6. Скосената е чудесна, около 6-7 лв. е.

    ОтговорИзтриване
  7. Ооо тъкмо, аз скосени харесвам :))

    ОтговорИзтриване
  8. Анонимен8.09.2013 г., 9:08:00

    Имам 2 от тях: Smudge brush No10 и Eyeliner brush No16. Направо съм очарована, чудесни са! Стоят стегнато, не щръкват косъмчета (нещо, на което много държа), нанасят цвета перфектно и много лесно се работи с тях.
    Търсех мнения за по-големите четки за руж, пудра и т.н., но до скоро не намирах, затова не се престрашавах да купя, а и си имам достатъчно, но твоето ревю ме убеди, че няма да са ми излишни, а напротив. Щом са също толкова добри вероятно ще ми станат любими, така че ще си купя всички в най-скоро време.
    Благодаря за ревюто!

    ОтговорИзтриване
  9. Няма защо, радвам се, че ти хареса и че ти е било от полза! :)

    ОтговорИзтриване
  10. И аз много им се чудех на тези четки, но определено ме убеди, че си заслужават. Тъй че може да инвестирам в тях.

    ОтговорИзтриване
  11. Надявам се да ти харесат. Аз обмислям дали да не си поръчам и останалите четки, които предлагат. :)

    ОтговорИзтриване
  12. Заради тази статия утре купувам мултифункционлната четка.

    ОтговорИзтриване
  13. Надявам се и ти да останеш доволна! :)

    ОтговорИзтриване
  14. А някъде мога ли да намеря тези четки в София, че не ми се плаща доставка :)

    ОтговорИзтриване
  15. Аз съм ги виждала в едно магазинче в Студентски град, но съм чувала, че ги продават и в Елитис. Надявам се да ги откриеш!

    ОтговорИзтриване
  16. А кое е това магазинче в Студентски град? :D

    ОтговорИзтриване
  17. При магазин Рекорд, този където е близо до Фантастико, зад спирката на 280 и 94... Много зле обеснявам, дано се сетиш.

    ОтговорИзтриване
  18. Мисля, че разбрах и ходих преди малко, но за жалост нямаше на Импала, а някакви други. Е, нямам късмет, ще ги търся в Елитис или другаде :D

    ОтговорИзтриване
  19. Жалко, че ги е нямало. Аз от там си взех последно една четка. Надявам се да ги намериш!

    ОтговорИзтриване
  20. И аз съм много доволна от четките на Импала, много удобни и меки, не се скубят. Имам две N2 и N10 и ги ползвам основно за нанасяне на сенки :)

    ОтговорИзтриване
  21. Аз ги заглеждах в сайта на импала и попаднах на една много странна четка и много й се чудя :) супер ревю

    ОтговорИзтриване
  22. Ако става въпрос за четката за пори- не си давай парите на вятъра, не върши никаква работа :(

    ОтговорИзтриване
  23. Много харесвам четките на Impala. Ползвах ги доста време и съм останала с впечатлението, че като се направи една преценка на качеството и цената са си доста добри четки. Четките са меки и пухкави. Единственото, което не ми харесва е това, че когато ги пера се скубят мъничко, но иначе са си супер.

    ОтговорИзтриване