понеделник, 26 август 2013 г.

Update: Nighttime Skincare Routine / 2014

Здравейте!
(Update: 18.08.2014г.)

Време е да споделя с вас вечерния ми ритуал, за някои може да е много дълъг, но сравнение с предишния, в който използвах 2-3 пъти повече продукти, този е направо постен. Събрала съм любими мои продукти, всеки от тях работещ перфектно!


Няма защо да ви казвам, че почистването на лицето вечер е задължително, независимо дали сте имали много, малко или никакъв грим.

Аз започвам процедурата с олиото на The Body Shop, нанасям го на суха кожа и масажирам, докато гримът не се стопи, след това измивам с вода или използвам мократа микрофибърна ръкавица на Agiva. Олиото е много ефективно и премахва лесно дори водоустойчив грим. Намирам за голям плюс, това че не оставя кожата мазна след употреба, най-голямата разлика от стандартното почистване с масло от авокадо и рецин (след това задължително трябва да се използва още един измиващ продукт).

След това без значение дали съм отстранила преди това всичкия грим, винаги използвам мицеларната вода на Bioderma, отново се върнах на нея след търсене на нещо, което може да я замести, не можах да намеря и тя отново има място в моя ежедневен ритуал. Освежава кожата, премахва остатъците от грим и регулира отделянето на себум.

Време е за крема, нощем използвайте по-плътни и гъсти кремове, те действат по-бавно, цяла нощ и проникват по-дълбоко от нормалния дневен крем, Аз използвам крема на Avene, той е предназначен за суха кожа и действа много добре на кожата ми. Сутрин е мека и еластична.

В момента използвам само един околоочен крем, в случая гел и това е гелът на Alverde с екстракт от морска перла. Лек, хидратиращ и с отличен състав!

Много често, да не кажа непрекъснато имам някакъв кожен недостатък, който има нужда от специална грижа, за това ползвам почти всяка вечер SOS серума на Alverde от серията с хума. Много ефикасно лечение на пъпки, облекчава състоянието им и подпомага по-бързото излекуване на кожата!

Последната стъпка е балсамът / масло за устни на Nivea с аромат на ванилия и макадамия. Използвам го вечер, защото е много мазен, сутрин устните ми са меки и пухкави!

Линк към Morning Skincare Routine!
Линк към Special Skincare Routine!

Какво използвате вечер? Почиствате ли винаги грима?

Love,
Snejana

2 коментара:

  1. Много интересен и полезен пост,определено скоро ще потърся този крем на Neutrogena. :)

    ОтговорИзтриване
  2. Благодаря ти! Радвам се, че съм била полезна! :)

    ОтговорИзтриване

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...