Review: Bourjois 123 Perfect CC cream

Здравейте!

Ако трябва да слагам етикети "най-добър" фон дьо тен тип BB или CC cream, то 123 Perfect на Bourjois май печели първото място.

Най-добрият е, защото има лека формула комбинираща в себе си доста неща. Има SPF 15, също така хидратира и озарява кожата. Прелива се лесно и през зимата дори е подходящ за момичета с мазна кожа. На кожата дава естествен финиш, при мен задължително има нужда от пудра, но за нормална и суха кожа ще е отличен.


Както всяка основа за лице (за да стане бежова) съдържа различни пигменти, тук те са изтъкнати като нещо специално, което по-скоро е рекламен трик на серията 123 Perfect.

- оранжево- против умора
- зелено- против зачервявания
- бяло- за свеж вид на лицето

Също така съдържа екстракт от бял чай.

Като трайност е средна работа (като се има предвид това, че съм с мазна кожа). Странно е как, че едновременно с това, че имам само хубави впечатления от този продукт и го препоръчвам на приятелки някак го оставих на заден план и спрях да го използвам. Така че ако сте с кожа като моята по-добре го пропуснете, но според мен ще се хареса много на останалите типове кожа.


Съдържание:
AQUA (WATER), CAPRYLYL METHICONE, DIMETHICONE, ETHYLHEXYL METHOXYCINNAMATE, METHYL TRIMETHICONE, PEG-10 DIMETHICONE, PROPANEDIOL, ALUMINUM STARCH OCTENYLSUCCINATE, SACCHARIDE ISOMERATE, DIMETHICONE/VINYL DIMETHICONE CROSSPOLYMER, DISTEARDIMONIUM HECTORITE, PHENOXYETHANOL, SODIUM CHLORIDE, BIS-PEG/PPG-14/14 DIMETHICONE, DISODIUM STEAROYL GLUTAMATE, PARFUM (FRAGRANCE), PROPYLENE CARBONATE, TOCOPHERYL ACETATE, ETHYLHEXYLGLYCERIN, CAMELLIA SINENSIS LEAF EXTRACT, PANTHENOL, SILICA, ALUMINUM HYDROXIDE, ALPHA-ISOMETHYL IONONE, LYSOLECITHIN, CITRIC ACID, SODIUM CITRATE, AMYL CINNAMAL, BHT, PEG/PPG-18/18 DIMETHICONE, TRIETHOXYCAPRYLYLSILANE, PANTOLACTONE, PHENETHYL ALCOHOL, TOCOPHEROL, PENTAERYTHRITYL TETRA-DI-T-BUTYL HYDROXYHYDROCINNAMATE.[ /- (MAY CONTAIN): CI 77891 (TITANIUM DIOXIDE), CI 77491, CI 77492, CI 77499 (IRON OXIDES), MICA, CI 77007 (ULTRAMARINES), CI 77288 (CHROMIUM OXIDE GREENS)].

Като заключение ще кажа, че намирам CC cream-а на Bourjois за една много добра основа за лице. Може би най-добрият дрогериен CC cream, който съм използвала до сега. Няма какво лошо да кажа за него просто аз не съм подходяща за формулата му :D 

Bourjois CC cream- 30 мл. цена: около 20 лв.

Love,
Snejana

You May Also Like

4 коментара

  1. Бях му хвърлила око, но все си мисля, че и най-светлият цвят ще ми е жълт и тъмен. Твоя в кой цвят е? :)

    ОтговорИзтриване
    Отговори
    1. Най-светлият е, като жълт, да за топъл подтон е, но не бих казала, че е тъмен, но зависи ти колко си бяла :D

      Изтриване
  2. Ами мнооого :D Щом Buff на Ревлонския color stay ми е много тъмен :D

    ОтговорИзтриване
    Отговори
    1. Леле... ти в магазини за вампири ли си пазаруваш обикновено :D :D :D

      Изтриване