Review: Yves Rocher Riche Creme Beauty Elixir*

Здравейте!

Когато започна да се замислям за козметиката, която използвам през последните години е странно колко много неща се промениха. Преди не използвах хайлайтър, не използвах хидратиращи продукти, не използвах масла, а сега това са едни от основните продукти, на които залагам ежедневно. Гримът ми не е пълен без хайлайтър и дори когато съм без фон дьо тен винаги добавям малко кремообразен хайлайтър на скулите. А грижата за кожата ми не е пълна без масло.

Точно за един бленд от масла на Yves Rocher е и ревюто днес. Серията Riche Creme е преформулирана и вече е изчистена от минералното масло и силикона. Точно тази нова формула на Beauty Elexir-a от серията тествах и аз.


Кожата ми много се промени през последната една година. И поема маслата много по-добре. Въпреки това използвах Yves Rocher Riche Creme Beauty Elixir само вечер преди лягане. Няколко капки върху дланите, разтривам и нанасям с масажни движения в посока нагоре. Каквото и да нанасяте върху кожата си посоката винаги трябва да е нагоре.

Формулата му е маслена, очевидно. Все пак са само масла. Попива сравнително бързо в кожата, като след това тя не е мазна и хлъзгава, а като кадифе. Усеща се мека, подхранена и по-плътна. Има келибарено златист цвят и приятен, ненатрапчив флорален аромат.


За съдържанието:
Основното масло изопропил палмитат се добива от кокосови орехи, но е доста по-различно от чистото кокосово масло. Следващата съставка е естер на кокосовата мазнина. Ethylhexyl palmitate е дериват на палмово масло и се използва като натурален замстител на силикона. От 6-тата съставка започват и маслата. Има кокосово масло, масло от макадамия, сусам, маслина,царевица, камелия, фъстък, бадем, шипка, арган, соя. Какво масло и екстракт от роза дамасцена. Има още няколко масла, които не изброих. Последната съставка е аскорбил палмитат, което е масноразтворим витамин С.

Няма минерално масло, силикон и парабени.


Като заключение ще кажа, че маслото не е никак лошо, има голямо разнообразие от масла, но някак не ме накара да се влюбя в него и едва ли бих го взела отново.

Yves Roche Riche Creme Beauty Elixir- 30 мл. цена: 50 лв.

Love,
Snejana

*Продуктът ми е предоставен от PR. Публикацията не е спонсорирана!

You May Also Like

0 коментара