Review: Mixa Micellar Baby Shampoo

Здравейте!

Mixa е френска марка, част от семейството на Lóreal. Създадена е през 1924 г. и първоначално се е предлагала само в аптеките, като е специализирана в производството на продукти за бебешка грижа. С развитието си марката се специализира в производството на козметика за чувствителна кожа.



Мицеларният шампоан на Mixa е предназначен за нежната бебешка кожа. Има висока толерантност- формула , свеждаща да минимум рисковете от алергии.
Подходящ за честа употреба от деца и възрастни. Не люти на очите.

Консистенцията му е гелообразна, доста по-течен е от стандартните шампоани. Има приятен аромат, който не мога да определя на какво точно ми прилича, на нещо неопределено. Съвсем лек и не дразнещ аромат, не се запазва върху косата.

Почиства отлично косата, почти до скърцане, предотвратява наистина успешно запитането и.  Ако искате да прочетете повече за това как действа мицеларната вода, прочетете първата част от публикация ми - тук.


Определено това е един страхотен шампоан, много нежен и подходящ за ежедневна употреба. Радвам се, че се реших да го взема. Точно в десетката е.

Освен върху мен, пробвах шампоана и като средства за измиване на четките ми за грим. Действа невероятно. Почиства перфектно в дълбочина. Четките остават чисти, меки и пухкави.

Micellar Baby Shampoo на Mixa се превърна в един от най-любимите ми продукти тези дни.

250 мл. за около 4-5 лв.

Какво мислите за френската марка Mixa?  Пробвали ли сте техни продукти?

Love,
Snejana

You May Also Like

5 коментара

  1. Нямах търпение да пишеш за този шампоан. Радвам се, че ти харесва, но лично мен снимката със списъка на съставките му ме отказа да го пробвам (но трябва да си прозная, че описанието ти много здраво ме изкушаваше :) ). Просто не мога да разбера, защо дори в продуктите за деца трябва да има парабени..

    ОтговорИзтриване
  2. Да... това е жестоката истина, слагат ги навсякъде, а това е ужасно. Но хубаво е, че върши страхотна работа като шампоан за четки, аз ще продължа да го ползвам по този начин, определено. И това, че не е скъп е голям бонус.

    ОтговорИзтриване
  3. Аз имах мицеларната вода, невероятна е! :)

    ОтговорИзтриване
  4. Отскоро заглеждам продуктите им,изглеждат добри..скоро мисля да се сдобия с някои от тях.

    ОтговорИзтриване
  5. И аз мисля да си взема още някой техен продукт. :)

    ОтговорИзтриване