Review: Garnier BB Cream

Здравейте!

След всичко изписано и изказано за този BB крем реших, че е крайно време и аз да го пробвам. Миналият месец всички кремовете на Garnier бяха намалени и в крайна сметка.... ето го в моите ръце и едно ревю за вас.


Garnier Miracle Skin Perfector BB cream for oily to combination skin какво ни обещава:
Формула специално създадена за мазна кожа, обогатена с ултра абсорбиращи перлит и минерални пигменти. Матира дълготрайно, намалява порите и несъвършенствата, като подобрява вида на кожата, хидратира и защитава.

6 стъпки в едно:
- без мазнини
- anti-shine система
- елиминира порите и несъвършенствата
- изравнява тена
- хидратира
- SPF 20 UV


Моето мнение определено е положително! От всички BB cream-ове, които съм ползвала (около 5-6) този е най-любимият ми. Матира кожата много естествено. Няма го ефекта на брашненото изкуствено матиране, за който е ясно на всеки, който погледне лицето ви, че има нещо върху него. А е съвсем натурално, все едно просто кожата ви по принцип е нормална, а не мазна и нямате грим. (грим без грим). Едно от нещата, който наистина ми харесват в този крем е това, че покривността при едно нанасяне е много натурално, но много лесно може да се наслоява, без да изглежда неестествено.


А вие какво мислите за това кремче? Харесвате ли го?

Garnier BB cream for oily skin- 40 мл. 14 лв (редовна цена)

Love,
Snejana

You May Also Like

10 коментара

  1. И аз съм влюбена в това ББ, но скоро го замених с ейвънското http://limitedbeauty.bg-damma.com/2013/06/30/avon-anew-bb-%D0%BA%D1%80%D0%B5%D0%BC/ , което също си заслужава ;)

    ОтговорИзтриване
  2. Ооо.. наистина ли? Явно и аз ще трябва да го пробвам :Д

    ОтговорИзтриване
  3. Много ми харесва, използвам го всеки ден!
    Ивана
    dreamofjoe.blogspot.com

    ОтговорИзтриване
  4. Ти беше права, че ще ми хареса! :)

    ОтговорИзтриване
  5. Определено ми харесва и на мен.В пъти е по-добър от много "качествени" ФДТ дори.Имам обаче един проблем...кожата ми е доста светла и през зимните месеци,когато нямам никакъв тен дори и светлият цвят ми е леко тъмен,а аз не обичам разлика.Дали този на Ейвън е по-светъл,ако Ина може да сподели или др.,който го е пробвал?

    ОтговорИзтриване
  6. Не съм сигурна, че това на Айван ще е по-светло. Предлагам ти да пишеш на Ина http://limitedbeauty.bg-damma.com/2013/06/30/avon-anew-bb-%D0%BA%D1%80%D0%B5%D0%BC/ или да хвърлиш един поглед на новите СС кремове на Макс Фактор, има 5-6 нюанса, като най-светлият мисля, че е подходящ за много бледа кожа. :)

    ОтговорИзтриване
  7. Здравейте! Аз съм момиче на 13.Въпросът ми е:
    Този ББ крем вреден ли е за момичета на моята възраст?
    Също така имам доста пъпчици ипетна от пуберта. Ще навреди ли на акнето?
    Ще съм Ви много благодарна ако ми помогнете с това! :)

    ОтговорИзтриване
  8. Здравей, не мисля, че е вреден, но на твоята крехка възраст е хубаво да използваш колкото може по-малко грим, ако наистина имаш сериозни козметични проблеми като акнето, първото, което трябва да направиш е да помислиш за лечение при специалист, на този етап мисля, че новият ББ крем на Гарниер за проблемна кожа е по-подходящ за теб. :):):)

    ОтговорИзтриване
  9. Здравейте!
    Чета само хубави отзиви за BB крем.Иакам да попитам за суха зряла кожа с петна и бръчки -Каква марка ще ми препоръчате да си взема?

    ОтговорИзтриване
    Отговори
    1. Здравейте!
      Чета само хубави отзиви за BB крем.Иакам да попитам за суха зряла кожа с петна и бръчки -Каква марка ще ми препоръчате да си взема?

      Изтриване