Review: Clinians мус с витамин С за очи

Здравейте!

В ревюто днес ще говоря за крем-мус с любимият ми витамин C на италианската марка Clinians, която може да се намери в магазините на dm.

Clinians имат и други продукти от серията с витамин С, но за сега съм пробвала само този крем. Имам някакво подсъзнателно привличане към козметика с витамини написани с големи букви на опаковката и най-вече към всичко жълто, на което пише, че съдържа витамин С.

Препоръчва се при липса на свежест и умора.


На няколко места наричам крема мус, това е така, защото консистенцията е точно такава. Много лека, но плътна, точно като мус. Разнася се лесно и попива мигновено, като е отлична основа за грим и чудесен крем за използване сутрин.

Оставя кожата освежена и някак ми носи удоволствие да го използвам. Има приятен лек цитрусово-флорален аромат.


За съдържанието ще съм кратка този път. Не е нищо специално, като разбира се няма парафин, парабени, но пък има силикон, което е добре да знаете, ако все пак го избягвате. Има глицерин, екстракт от цветето ливадина, екстракт от портокал, има също и витамин Е и C, млечна киселина.


Като заключение ще кажа, че кремът доста ми допадна и то доста. Формулата му е идеална да се използва сутрин, защото е отлична основа за грим. Нямам какво лошо да кажа за него и бих пробвала още неща на марката.

Clinians мус с витамин С за очи- 15 мл. цена: около 13-14 лв.

Love,
Snejana

You May Also Like

0 коментара