Review: Bourjois Bronzing Primer

Здравейте!

Не знам защо реших, че ми трябва бронзираща основа за лице под формата на мус, но когато реша, че искам нещо не мога да спя спокойно, докато не го получа. Така стана и с Bronzing Primer на Bourjois.

Не бих я определила като must have продукт, но е приятно допълнение, а за някои може да се превърне и в любим продукт. При мен това се случи много бавно, даже месеци наред я бях определила за тотален провал и неуспешна покупка. С минаване на времето обаче нещата се промениха, не знам дали е от усъвършенстването на умението ми да се гримирам или от промяна в кожата ми, но първите ми лоши впечатления бавно избледняха.

Това е и причината, поради която обикновено изчаквам възможно най-много време с ревютата и дори месец за мен е малко време за тестване на продукт, защото харесах този чак след година, ако трябваше да му правя ревю след 1-2 месеца употреба, то щеше да звучи: "Това е ужасно не си го купувайте!", но сега даже мога да кажа, че съм му фен.


Харесва ми това, че се разнася лесно. Нанесена правилно основата изглежда напълно естествено. Може да се използва дори и когато не носите друг грим. Ще се хареса много на всички със суха кожа, но пък може да се използва и от момичета с мазна като моята. Това е един от най-икономичните продукти, които имам в колекцията си. За да постигнете ефект на "целуната от слънцето" кожа Ви е необходимо съвсем, съвсем малко количество.

Няма как да пропусна да спомена аромата, който е толкова хубав, че за него дори е предупредено върху опаковката. Не се усеща след като се нанесе на лицето. Формулата е подобна на мус, мека, лека и се разнася лесно.

Друго приложение на Bronzing Primer-а, за което не се бях сетила в началото е това, че мога да си тонирам фон дьо тени с него. Рядко го правя, но пък си е възможност.

Като цвят е класически бронзант, лек оранжев отенък, не изглежда зле на лицето и както вече казах не е необходимо да прекалявате с него, защото точно това беше причината, поради която не го харесвах в началото. Слагах твърде много, а в края на деня се свличаше на врата ми. Сега нанасям съвсем малко и преливам с движение на горе, а не на долу както правех преди.


Съдържание:
DIMETHICONE, CYCLOPENTASILOXANE, AQUA (WATER), HYDROGENATED VEGETABLE OIL, DIMETHICONE CROSSPOLYMER, BUTYLENE GLYCOL, VINYL DIMETHICONE/METHICONE SILSESQUIOXANE CROSSPOLYMER, ALCOHOL DENAT., CYCLOHEXASILOXANE, BIS-PEG/PPG-14/14 DIMETHICONE, CI 77891 (TITANIUM DIOXIDE), SODIUM CHLORIDE, CI 77492 (IRON OXIDES), CAPRYLYL GLYCOL, CI 77491 (IRON OXIDES), CI 77499 (IRON OXIDES), PROPYLENE GLYCOL DICAPRYLATE/DICAPRATE, TRIETHOXYCAPRYLYLSILANE, PARFUM (FRAGRANCE), CITRUS AURANTIUM AMARA (BITTER ORANGE) FLOWER EXTRACT, MALTODEXTRIN, LIMONENE, LINALOOL, THEOBROMA CACAO (COCOA) EXTRACT, COUMARIN, CASSIA ANGUSTIFOLIA SEED POLYSACCHARIDE, PHENOXYETHANOL, BENZYL BENZOATE, SILICA, HYDROXYETHYLCELLULOSE, PENTAERYTHRITYL TETRA-DI-T-BUTYL HYDROXYHYDROCINNAMATE, CITRIC ACID.


Като заключение ще кажа, че за мен Bronzing Primer е продуктът, който трябваше да се науча как точно да обичам, защото определено не беше любов от пръв поглед. При втория обаче се получиха нещата и за момента много го харесвам. Не знам дали ще го купя отново, защото си мисля, че никога няма да свърши.

Bourjois Bronzing Primer- 18 мл. цена: около 20 лв.

Пробвали ли сте нещо подобно? Bronzing Primer на Bourjois е спряган за двойник на прословутия SOLEIL TAN DE CHANEL и това е напълно възможно, защото производителят е един и същ.

Love,
Snejana

You May Also Like

0 коментара