Какво ще взема с мен? (море 2013)

Здравейте!

След 1 час вече ще съм във влака за морето! Йеее...
Съжалявам ако ви дотягам с това, но за мен е голямо събитие, защото миналата година кандидатствах и изпитите ми бяха точно по това време, а по миналата година работех и отново не успях да отида на море.

Тази година за първи път ще отида с най-добрата ми приятелка, която скоро ще стане и гост-автор в блога!

Не обичам да пътувам с много багаж, но обичам да взимам с мен всичко, което ползвам ежедневно. Задача, която е много сложна за изпълнение.

Чудех се между куфар с колелца или сак. Накрая се спрях на сака, с идеята, че по този начин няма да взимам много неща.

Естествено не успях да събера всичко, което бях планирала, но естествено, че не ми трябват 4 различни чанти (а толкова исках да си ги взема :( )



За едни дрехите са малко (за мен), а за други са много (майка ми).
Но това е положението.
Сакът е от Addidas, има отделение за обувки, което ми се вижда не особено практично.



Кърпички за почистване на грим Essence с краставица и лайм (миришат гадно, все още не съм ги пробвала как чистят грим), мицаларна вода на Bioderma и розова вода.


Пътуванията са удобен момент за използване на насъбраните мостри.


Хидратиращият ми крем на Garnier, околоочен крем на  Deva, суперхидратиращ флоид на Bioderma и травел сайз лосион за тяло на Delarom и душ-гел на Liarec. Нещо ново в козметичната ми чанта е рол-она на Oriflame за околоочиния контур.


Тъмният тен изглежда още по-добре с бяла усмивка, аз се грижа за нея с продукти на Pearl Drops, конец за зъби Oral-B и четката ми за зъби също е на Oral-B.


И малко декоративна козметика, няма нищо, за което да не съм говорила и до сега. Придържам се към естетсвеното излъчване.


Две спирали на Maybelline, две червила на Essence, номер-44 и номер 62 +кремообразните сенки отново на същата марка, черен молив(силиконов) на  Impala и червило на Inglot.


Очна линия на Maybelline -не се разделям с нея, комплект за вежди на Essence и фиксиращ спрей на Alverde.


Определено съм взела прекалено много четки и дори сега като ги гледам, знам кои ще ползвам и кои не, но това е положението :D


Взела съм голяма опаковка балсам, защото косата ми се изсушава прекалено много. Шампоана, които съм взела е мострата от последната кутия на Pinks.bg.
В сладката розора торбичка е епилатора ми.


И накрая грижа за ноктите, взела съм толкова екстри, защото много лесно ми се бели лака.

Като цяло това е всичко. Не знам дали ще успея да напъхам всичката козметика, може и някои неща да не намерят място в сака ми.

Вие какво взимате по време на почивка?

Love,
Snejana

You May Also Like

0 коментара