неделя, 12 май 2013 г.

What's in my Travel Make up Bag? / 2013

Здравейте!

Месец Май се очертава като време за доста пътувания и почивки, за това реших да ви покажа какво има в моята козметична чанта по време на път.


Чантата е от Oriflame, много удобна, с прозрачните си разделения лесно намираш какво, къде си сложил.  4-те разделения побират всичко, от което имам нужда, когато съм далеч от останалата ми козметика. Освен, че побира много неща, чантата има страхотен дизайн и лесно се сгъва, за да спести пространство, а и е на много сладък флорален принт.

В първото отделение е за моите четки - travel set на Mac на повече от 4 години. (не им личи разбира се)


Второто е за бялата ми козметика.

1. Мостра на Vichy Normaderm - не се разбираме ние с този крем и това си е. И за това ще бъде подарен на майка ми, която много го харесва.
2. Ежедневният ми крем на Neutrugena Oil Free Moisturiser - ревю на продукта може да видите Тук
 3. Deva Eye Cream Vitamin C с про-ретинол и жожоба.
4. Малкото бурканче от нощния ми крем Deva Vitamin C.
5. 1 брой дълбоко почистваща лепенка за нос от Beauty Formulas.
6. 1 брой депилираща лентичка за лице от Deva
7. Yves Rocher демакиант за очи travel size с лайка.
8. Oriflame  Tee tree & Rosemary Purifying Blemish Solver- малко борба с пъпките.
9. Пинсета с много сладък принт от Avon

Следващият е тъй нареченият смесен джоб с козметика


 1. Maybelline The One by One Volum'Express Mascara- харесвам я много, но както бях споменала преди време имам още няколко, а тази е най-старата. Другите може да видите Тук
 2. Преса за мигли- много си я харесвам  (Pretty Time)
3. Addidas Free Emotion EDT - любим аромат винаги го нося със себе си, може би трябва да си взема и по-голямата бутилка.
4. Nivea BB cream - Тук може да прочетете повече за него.
5. Любим коректор от Rimmel- за цялата серия Wake me up влезте Тук
6.  Essence Lash & Brow Gel Mascara държи веждите ми на място цял ден (все едно се разхождат на някъде по принцип :D )
7. Orifame Bronzing Pearls, които са смесени с едни други за сияен тен и сега ги ползвам  като руж.

Последното джобче е мястото за останалата ми декоративна козметика. Може би на някой хора им се вижда много, но така сме ние момичетата със страст към козметиката.


1. Oriflame Conceal Kit - страхотни кремообразни коректори в 3 цвята.
2. Essence I love Stage Eyeshadow Base - хубава, евтина база, която става и за коректор под очите.
3. Essence  Stay All Day long lasting eyeshadow - Coppy Right 01
4. Essence EyeBrow Set - нещото, без което не мога.
5. Силиконов молив на Impala is't just the BEST.
6. Новата ми уникална очна линия от Maybelline 07 Black Chrome
7. Avon Eye Liner - ами молив нищо особено, едва ли ще го купя отново.
8. 2 червила от Essence - 44 Almost Famous и 49 Like A Lady
9. Maybelline Affinitone Powder - скоро ще и направя ревю
10. Maybelline Bronzing Powder Dream Terra Sun страхотен бронзант без оранжев отенък на кожата.
11. Още нещо към веждите ми- Golden Rose Silk Touch Eyeshadow - матов цвят използвам го за хайлаитър под веждите.

А вие какво взимате с вас по време на път?

Love,
Snejana

8 коментара:

  1. Хей, имаш много симпатичен блог^^
    Чантата изглежда много практична и удобна :)

    ОтговорИзтриване
  2. И аз пътувах с този демакиант. След като го изразходвах, пресипвам в неговата опаковка друг продукт, който нямам в travel size, за да спестя обем и тежест в багажа си :)

    ОтговорИзтриване
  3. И аз съм замислила същото, даже му махнах лепенките, за да не се знае от какво е била опаковката. :D

    ОтговорИзтриване
  4. Интересна публикация, дава ми чудесни идея!

    ОтговорИзтриване
  5. направо ми отвори очите за Есенс-ката база! Нещо не ми допада и се чудех дали да я хвърлям, а сега ще си я използвам за коректор!!! Мерси! Иначе и аз имам сенките Копи райт - любимите ми са, за всичко стават!

    ОтговорИзтриване
  6. Да, сенките са супер готини и наистина дълготрайни, но при мен нещо много бързо изсъхнаха. Е, не че съм спряла да ги ползвам :D

    ОтговорИзтриване

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...