понеделник, 8 април 2013 г.

Review: Maybelline ColorTattoo кремообразни сенки

Здравейте!

Днес ревюто е посветено на може би най-популярните и обичани от мнозина кремообразни сенки. Но... аз както обикновено обичам да се "цепя от колектива", защото макар, че ги харесвам страшно много не ги използвам и никога не се сещам за тях, за това и при следващо разчистване на колекцията ми може би ще им кажа bye, bye.


Харесвам ги, защото са трайни, определени цветове се нанасят лесно, изглеждат красиво носени самостоятелно, може да се използват като база за подсилване на други цветове нанесени върху тях. Друго прекрасно нещо е разнообразие цветове и финиши, има такива, които са матови, както и такива с блясък.


Не ми харесва това, че понякога просто не може да се работи с тях и цветът не става равномерен, както се вижда на снимката божово-сивият цвят изглежда на петна всеки път и е невъзможно да се нанесе равномерно. Той за разлика от другите изсъхна и доста по-бързо. Друга негова отличителна черта е това, че трябва да го използвам само с база за сенки, защото иначе се събира в сгъвката на окото. Цветът - бордо (този в средата) оплакванията ми там са подобни, на окото не изглежда като на снимката (за съжаление) не се събира, ако не се напласти, но изпитвам някакво затруднение при нанасянето му, никога не изглежда добре и става на петна. Със златистия цвят се работи най-лесно, прелива се по-добре от останалите, на пипане се усеща по-кремообразен, също така издържа и най-дълго време върху очите.

Като още един недостатък за мен е опаковката, в която трябва да се бърка, а дори и да имате малко по-дълги нокти това е невъзможно, с четка резултатите. които получавам са лоши (дори с различни четки). И накрая е това, че срокът им на годност няма никакво значение, защото всъщност доста бързо губят заводските си качества, а ако не ги съхранявате правилно направо може да ги изхвърлите и след 2-3 седмици употреба.


Като заключение ще кажа, че определям връзката си с тях като love/hate и намирам причина в себе си да не харесвам такива продукти, някак си при мен просто не работят подобни продукти и аз си оставам почитател на класическите сенки на прах. Така че знам, че ColorTattoo са обичани от всички и аз влизам в странната малка група, която по-скоро ще пропусне тяхната бъдеща покупка. Но ако вие харесвате кремообразните сенки за очи то задължително погледнете тези!

А вие в кой отбор сте - на почитателите или на тези, които предпочитат класиката в лицето на прахообразните сенки?

Maybelline ColorTattoo- цена: около 10 лв.

Love,
Snejana

Няма коментари:

Публикуване на коментар

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...