Рецепта за домашен Lip Scrub

Здравейте!

Скрабта за устни е незаменим помощник в ежедневието и верен другар на червилото. Няма две мнения, че червилото изгледа по-добре и трае по-дълго на устни, които преди това са били ексфолирани. Няколко марки у нас предлагат продукти, които вършат това, но въпросът ми е, защо да даваме пари за нещо, което може да направим бързо и лесно вкъщи?

Съставките не струват почти нищо, захар прибрана от кафетата, стар балсам за устни, празна опаковка от крем, бурканче мед от баба и малко сол от съседите и продуктите са събрани- безплатно!


Необходими продукти:

  • Захар
  • Сол
  • Мед
  • Кокосово масло
  • Балсам за устни


Най-накрая докарах формулата на Lush!
Начин на приготвяне:
В подходящ съд изсипете захар, колкото да напълни бурканчето, в което планирате след това да държите вашата скраб. След това към захарта прибавете 1/2 чаена лъжичка мед, няколко капки кокосово масло и нарязан балсам за устни, накрая 2-3 щипки сол. Всичко се бърка, колкото по-дълго толкова по-добре.

Овкусители/Ароматизатори:
Ако искате вашата скраб да има някакъв специфичен аромат, различен от този на меда, може да добавите есенция по-ваш избор. На пример мента за свежо усещане, класическа ванилия или канела, която подтиска апетита.

В розовото съм сложила червен балсам за устни.
Основната грешка, която бях допуснала първия път беше да сложа прекалено много масло, ексфолианта беше станал някак си много спластен. При употреба беше изключително труден за ползване и прекалено мазен. За това първоначално добавете малко масло и балсам, а след това ако има нужда добавете още.

Бонус съвет:
Как да имаме обемни устни? Използвайте канелено масло и няколко щипки канела към скраба си за устни, канелата е естествен продукт, който подобрява циркулацията на кръвта и устните ви напълно естествено ще придобият секси обем!

Надявам се да съм била полезна!
Love,
Snejana

You May Also Like

8 коментара

  1. Тази идейка много ми хареса и мисля да се възползвам от нея. :)

    Поздравления за страхотния блог! ;)

    ОтговорИзтриване
  2. Много се радвам, че ти харесва! И много благодаря! :):):)

    ОтговорИзтриване
  3. И аз мисля да се възползвам от идеята. Колко време може да се съхранява готовият продукт?
    Поздравления за прекрасния блог! :)
    Ели

    ОтговорИзтриване
  4. Ами по принцип медът е натурален консервант, за това ако сложиш само захар и мед може да го ползваш много, много дълго време. Но ако го правиш по рецептата в поста, много зависи какво е упоменато на опаковката на маслото, защото то е продукта, който се разваля най-бързо, около 3 месеца. Ако пък го правиш без масло, а само с балсам за устни срока е около 12 месеца.

    И много благодаря! <3

    ОтговорИзтриване
  5. Отдавна се каня да си направя един подобен скраб :) но май ще махна балсама за устни, ще ми се да е изцяло натурален :) благодаря

    ОтговорИзтриване
  6. Една от любимите ми рецепти :)
    Пробвай за тялото с хималайска сол,аз много съм доволна :)

    ОтговорИзтриване
  7. Благодаря за идеята, ще пробвам! :)

    ОтговорИзтриване
  8. Петя Ангелова18.01.2017 г., 15:30:00

    Ще изпробвам тази рецепта! Благодаря!

    ОтговорИзтриване