понеделник, 18 март 2013 г.

Review: NYX Butter Gloss | Peach Cobbler

Здравейте!

В ревюто днес ще обърна специално внимание на серията  Butter Gloss на NYX. Аз не съм най-големият привърженик на гланцовете за устни най-вече, защото много често ми се случва гланцът да е прекалено течен и нанесен на устните след това да е по цялото лице. Харесвам този на NYX точно, защото това няма как да се случи. Консистенцията му е по-различна от всичко, което съм пробвала.


Формулата е по-различна от други гланцове, които съм пробвала през годините. Определено бих използвала butter за сравнение от гледна точка на мекотата. Харесва ми това, че прави устните да изглеждат сочни. Не се разтича или размазва, също така не лепне. Има приятен сладък аромат, който не се усеща след като бъде нанесен гланцът.

Четката-апликатор е стандартна за подобен продукт. Харесва ми също и опаковката, най-вече ако сте фен на серията и имате повече цветове изглежда много сладко да си ги подредите на тоалетката.

Трайността е стандарта за подобен продукт за устни. Най-хубавото е това, че оставя лек стейн и изглежда добре, дори когато цветът леко е започнал да избледнява.


Съдържание:
Mineral Oil/Paraffinum Liquidum/Huile Minérale, Polybutene, Diisostearyl Malate, Beeswax/Cera Alba/Cire d’Abeille, Silica Dimethyl Silylate [NANO], Microcrystalline Wax/Cera Microcristallina/Cire Microcristalline, Polyethylene, Sorbitan Sesquioleate, Paraffin, Barium Sulfate (CI 77120), Rosin/Colophonium/Colophane, Phenoxyethanol, Fragrance/Parfum. MAY CONTAIN / PEUT CONTENIR (+/-): Titanium Dioxide (CI 77891), Iron Oxides (CI 77491, CI 77492, CI 77499), Manganese Violet (CI 77742), Red 6 (CI 15850), Red 7 (CI 15850), Red 28 Lake (CI 45410), Yellow 5 Lake (CI 19140). Blue 1 Lake (CI 42090).

Съдържанието на всеки отделен цвят, които Ви интересувам може да видите ---> тук.


Като заключение ще кажа, че гланцовете от серията на NYX са приятни особено, ако харесвате по-плътните такива. Нямат някакво неприятно усещане все едно сте яли баничка и са сравнително трайни (като за гланц за устни).

NYX Butter Gloss | Peach Cobbler- 8 мл. цена: около 14 лв.

Love,
Snejana

Няма коментари:

Публикуване на коментар

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...